Kızlar merhaba benim 1 kızım var 7 yaşında 2 buçuk aylık hamileyim. Çok fazla ruhsal değişimler yaşıyorum eşim yanımda değil şehir dışında çalışıyor bir yandan ev sahibi çıkın biz gelicez diyor bende herşey üst üste gelince bazen diyorum keşke 2. Olmasaydı sonra çok üzülüyorum ama elimde değil nasıl yapıcam bu süreçte ne yapmalıyım hiç bilmiyorum