papatya_01 Kızlar 16+4deyim geçen gün fark ettim sütyenimde göğüs ucuma denk gelen yer hafif lekeliydi biraz takip ettim bugün yine olmuş. Hafif ıslaktı Sütyenin o kısmı dokunduğumda. Korkuyorum neden olabilir bir fikri olan varmı
Leman2001 papatya_01 korkulacak bişsy yok.Bu normal.Aynısı çoğu kadında luyor.Değişen hormonlardan dolayı olan bişey.