Esennaydn 24+4üm 3.5 kilo aldım. Dikkat ediyodum kendimce hatta hamileliğimin bir ayı diyetisyene gittim gayet güzeldi süreç. Doktorum şeker yüklemesi yapma açlık tokluk takibi yap dedi. Açlık sekerim düşük tokluğum sınırın bir tık üstünde duruyo. Diyetine dikkat et dedi daha napcam hiç bilmiyorum. Çünkü cidden o kadar net çizgilerim varki zaten o kadar cok dikkat ediyodumki bunun bi tık üstü nasıl olur bilemiyorum. Ama hep postlarımda söylüyodum benm için kilo sırf şu şeker hastalığına yakalanmamak için önemli diyodum, en korktuğum şeyin bu olduğunu söylüyodm sanırım başıma geldi. Çümkü baba tarafım komple şeker hastası korktuğum basıma geldi