Evet doktorum geçen sene mart ayında söylemişti bana yumurta tembelliği de diyorlar polikistik over var diye. Baya üzülmüştüm çocuk istemekten vazgeçmiş korunmaya başlamıştım psikolojik olarak kaldıramadım diye sonra temmuz ayında tekrar korunmamaya başladık Eylülde hamile kaldım ilaçsız tedavisiz, o bebeğimi maalesef Ekim ayında düşükle kaybettim ama aralıkta tekrar regl olduktan sonra hamile kaldım şimdi 24 haftalığız bebeğim de sağlıklı çok şükür 🙏