Kızlar iyi akşamlar ben bir konu danışmak istiyorum fikir verir misiniz.. 8+4 haftalık hamileyim çok şükür şuanlik hersey güzel gidiyor dün Dr benden tahlil aldı baya ilaç falan verdi bende bugün sonuclarimi almaya gittim dün vermiştim sonra ben sormasam bidahaki geleceğim tarihi söylemedi ben sordum 1 ay sonra gel dedi şimdi ben yanlış mı hesapladım bilmiyorum ama 1 ay sonra yaklaşık 13 14 haftayı geçmiş bulunuyorum sanırım bu haftalarda da tarama yapılmıyor mu bana 12 13 hafta da gel demesi gerekmiyormuydu aslında ben doktorumdan memnunum ama böyle ne bileyim hani benim ilk gebeliğim tecrübesizim ben sormadan biraz da onun beni bilgilendirmesi gerektiğini düşünüyorum birde biz tayinciyiz 1 yıl oldu evleneli geldiğimden beri çoğu kişiden bu doktorla ilgili iyi şeyler çok duymadim ama ayni zamanda çok memnun kalanlar da var bilemedim Dr mu değiştirsem ??