Ezgi14 Damlalokum cagsu da dogu kemige gittim 25 hafta sonra fatma hatun alev hanima gectim . arzu dede yi bilmiyorum ama alev hanimi tavsiye ederim
Damlalokum Sevilmesebebi ben akçakocadayım ama bu çevrede iyi doktor yok son çare artık oraya gelmeyi düşünüyorum
Sevilmesebebi Damlalokum devamlı gidiyorum canım devlet ilgisiz malesef bende çağsu ya başladım o gün bu gündür gidiyorum
Ezgi14 Aysenleminigi aman aman ☺ az kaldi benm ama brn degisecegini sanmıyorum cok isindim sabirsizlaniyorum 😍
Ezgi14 Aysenleminigi Canm normalde 38-39 da sezaryan olacaktim. Ama suyumda azalma var hatta su an hastanede yatiyorum. Bebek icin ciger gelistirici falan oldum . suyum artmazsa haftaya doguma alacak 36. Haftamda
Aysenleminigi Canım hakkınızda hayırlısı olsun en güzeli olsun inşallah🙏 Güzel haberlerini beklerim, çok geçmiş olsun👼🏻🙏