Ozgkzm_08 Merhaba 7+4 gebeyim bugün çok fazla yürüdüm ve ayakta kaldım eve gelip uzanıp kalktigimda belim inanılmaz tutuldu ve ağrıyor yanı sıra rahmimde de hafif sizi var bebeğime bir şey olmuş mudur sizce swbebi nedir ?