Ogluma hamileyken 4 haftalıkken başladım kusmaya 4 aylık olana kadar kustum artık bebek besinsiz kalmasın diye 2 güne bir hastaneye gidip serum yiyordum 9 ay boyunca ara ara kustum ben şuan ikinciye hamileyim 8+3 haftalıgım kusmuyorum ama bulatım cok fazla her hamilelik harklı her bünye farklı ilk hamileligimde herkes senin cocuk beslenmiyor sen sürekli kusuyorsun falan diyip canımı cok sıkan olmuştu umursama ama sonra herkesi utandırdı yavrum 4 kilo dogu saglıklı ve sıhatliydi cok şükür seninki benimli kadar uzun sürmez inşallah saglıklı bir şekilde kucagına almayı nasip etsin allahım 🤲