edkrcy gncccc Doktor dediğine göre daha var demekki bizlerden iyi biliyordur diye düşünüyorum sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏
Deletedmom_116 gncccc Yukselmeye meyilli ama çok yüksek değil sanciniz Ama doğum başlangıcının sancıları olabilir dikkat edin takipleyin
gncccc edkrcy bir gece yatış verdi serum ilaç vs takipledi son nst lerde sancı çıkmayınca taburcu etti 31 haftalığız henüz böyle bir riskimde yoktu hiç gayet normaldi herşey hemen gitmekte fayda var demekki doktora
zmr_enby2 gncccc canım nst ye 32den sonra alacak beni sizinki şikayetiniz mi vardı da aldı yoksa doktorunuzun kendi tercihi mi?
Zeyneparsln gncccc Hayır yok benimki daha düzenliydi 10 dk buyunca 45 lerdeydi hep birşey olmuyor sizinki bir kez çıkmış oda bebek hareketinde. Doktorun buna sancın var demesi çok garip
gncccc Zeyneparsln önlem almak istedi sanırsam böyle olup doğuran olmuş galiba yakın zamanda salonda daha iyi böyle önlem almak herşeye karşı iyi ki gitmişim dedim yaa
gncccc zmr_enby2 kasılmam sancım oldu o yüzden aldı riske atmak istemedi bebeği se Rahime dayanmış görünce önlem aldı sanırsam