Ben grip olduğumda sırt ve bel ağrısı için kullanmıştım sadece o da günde 3 en fazla sadece grip döneminde kullandım ne kadar da hamilelikten kullanılan bir ilaç olsa da kimyasal sonuçta dayanabiliyorsan çok kulak asma derim yada doktoruna danış ben öyle yapmıştım çünkü