Elifaras_ Hamile olmadan önce ne güzel küçük göğüslerim vardı. Şimdi 8 aylık oldum ve göğüslerim iyice büyüdüler ve göğüs altım sürekli pişik oluyor.. bunu yaşayan var mı? Ne yapmalıyım ?