Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim kırmızı kanamam oldu hemen acile gittim. baktılar kalp atışı vardı bi sorun gözükmüyor dedi zaten progestan falan kullanıyorum o yüzden yapabileceğim birşey yok dedi ben birşey uygulamayacak mısın dayatması yapınca ampul progestan yapalım başkada birşey yok dendi..
Bu haftalar da kanaması olup sağlıkla ilerleyen oldu mu acaba ?