Burcubayazit Kızlar 38 haftalık gebeyim gebeyim bugün çatı muayenesi oldum çatı darlığı yüzünden sezaryen için gün verdi doktor. Normal yapman çok zor muayene bile edilmiyor dedi. Eve geldim adet olcakmışım gibi sancılarım başladı gelip gidiyo 15/20 dk da bir vuruyo sancı. Sizde de oldu mu normal mi daha bugün doktora gittim diye tekrar rahatsız etmek istemedim yardımcı olur musunuz
mac Burcubayazit merhaba banada oldu kostüm hastaneye ama boşuna gtmıstım normal miş hiç gtme bana smdi hergün oluyor normal ama duramıcak kadar olursanız gidin şiddetlenirse
Asdfgh Canm ben alttan muayene cok oldum ama çatı muayenesini soracaktım alttan muayneyle aynı şey mi acaba ya doktorum bana dar olsa derdi diye dusunuyorum cunku alttan cok baktı
Benanneyim Asdfgh alttan bakılması farklı canım. Çatı da doktor elini itiyor parmakları ile orayı elliyor bana dört parmak ile çatı yaptı elini içer de dönderdi müsait dedi Doğuma. Böyle baktı ise çatıdır.ama baya ileri itiyor elini çok derine vajinadan.
Asdfgh Benanneyim He yok ozman catı yapmadı bana canm alttan sadece acıklıgı bakmıstı bende dyodum ki kendi kendime catıda boyle oluyorsa dar olaydı derdi bana dyodum ama farklıymış demekkı sagol canm 36 dayım bende 38 demı yapar acaba catıyı
Benanneyim Asdfgh ne demek canım doğrudur zaten doktor yapacağı zaman çatı Muayanesi deyip dar geniş şu şekilde olur Doğum diyor