pediatrihemsiresi Sulemelih benim kızımında ilk hafta yüksek çıktı 14.gün düzeldi sıkmayın canınızı düşer
symag Sulemelih topuk kanında yüksek çıkmıştı. Sonra tekrar aldılar iyi çıktı. Bu gebeliğim de bende çıktı .
Sulemelih pediatrihemsiresi Endokrin doktoruna gönderdi bizi ama randevu bulamıyorum bi türlü düşmüştür inşallah 🙏
Sulemelih İnşallah buluruz ama bulamazsak dediğiniz gibi çocuk doktoruna devam ederiz 😑 Bende yenidogan hemsiresiydim meslektaşız🤗
Sulemelih symag Topuk kanında da yüksek çıktı normal kanında da ama göbeği kanadığı için baticonla pansuman yaptılar baticon tiroitleri çok etkiliyomus ben ona bağlıyorum inşallah ilaç kullanmadan düşer