Minikmucizelere Kızlar 7 haftalık hsmileyim agzimda kötü bi tat var eksi gibi cok rahatsiz ediyo kussam rahatlicam gibi ama kusmada yok istshimi cok kapatiyo sizdede boyle oldu mu olduysada bi cozum var mi napcam bu agzimdaki tattan dogru duzgun yemekte yiyemiyom
leila1 Minikmucizelere ne yapsam geçmedi 3 ay boyunca her gün devam etti. Bulantılarım bitince geçmişti
Lavsar Minikmucizelere Maalesef geçmiyor 3 ay kadar bende öyleydim bir şeyler yemek istemiyordum sürekli dişlerimi fırçalıyordum geçer diye
Nisanyagmurum Minikmucizelere aynı haftadayiz bende de aynı acımsı bi tad naneli şeker bı tık kesiyor oda geçici ben yediğimi cikariyorum
Ceyss Minikmucizelere Olmuştu berbat biseydi ne yapsam geçmedi. 2 yada 3. Ayda başladı yanlış degilsem sonra kendiliğinden geçti ama tekrar başladı yediğim hiç bir seyden tat almiyordum. Son aylarda yanlış degilsem tekrar bitti.
Minikmucizelere Ceyss benim bi haftadir boyle baya erken basladi o zaman benim inşallah hemen gecer bi cozumude yok gibi😢
Minikmucizelere leila1 benim bulantim yok ama bu kotu tattan dolayi kussam iyi gelcdk gibi oluyo ama kusma yok bi haftadir böyle 6. Haftada basladi insallah cok sürmez
Minikmucizelere snglaslan bi haftadir boyle bizim erken baslamis sanirim bi kac kisi 11 14 haftalarda falan yazmismis okudum cozum yazanda yok cok kotu yspiyo beni kusmuyorum ben siz kusuyo musunuz
Ceyss Minikmucizelere Çözüm yok gibi duruyor 😢hamilelikte en zorlandigim şey buydu rabbim kolaylık versin geçer inşallah en kısa zamanda
leila1 Minikmucizelere bulantı olsun olmasın devam ediyor, öyle istiğfar edince de geçmiyor bacım hormonlardan dolayı heralde bir süre sürüyor maalesef