Busebusee ah biliyorum gerçekten anlıyorum da ağlıyorum ben bazen ağrısında yanlışlıkla bükünce elimi fizik tedavi ortopedi falan bakıyor git bence kime ne oraya Emar çekilmesi gerekiyor dediler ama ben çektirmedim gebelikten özel bir fizik tedavi uzmanına gittim bi kutlattı amanın ağladım ama rahatlattı şimdi cumartesi gene gidicem bakalım ne diyecek