Melekd Son 1.5 saattir 3 dk da bir sancı geliyor karnım ve belime. 32 haftaligim boyle bi durum yasayan var mi. Korkmaya başladım daha doguma 2 ayim var. Biraz daha takip edip sonra hastaneye gitmek istiyorum
Bet1 Melekd sancı hissediyorsan haftan daha çok erken riske atma bence. Enfenksyon dan da olabilir belki de sancidir durdurmak gerekir bu hafta da takip edip gidilecek bir durum değil yani
Smlaa Melekd bende de oluyo ama saatini takip etmedim çok sık değil birden kramp girer gibi oluyo yalancı sancı dedi ebe korkma dedmisti
Melekd @Bet1 hastaneye gittim nst de sanci cikmadi açıklıkta yok ama.hala sancim.var ve 3 dk da belimle karnima geliyor. Hic bisey anlamadim @Damla