Arkadaşlar merhaba ben 9+1 haftalik gebeyim bu zamana kadar herşey normaldi kalp atımı kese vs geçen hafta çok az kanamam vardı ve progesteron başlatıldı o zmana kalp atımı bebek vs vardı herşey iyiydi bu gün gittiğimde ise bebek 8 haftalık olduğunu kesenin de 10 haftalık olduğunu söyledi kalp atımı var ama gümbür gümbür değil ama atıyor denildi haftaya tekrar kontrole gideceğim sebebi nedir sizce ???