zuleyhaacarr_1 ilk sezeryanım olduğundan çok heyecanlıydım ayrıca korkuyordum da spinal oldum hiç bir şey hissetmiyorsunuz odaya geldiğimde uyuşukluk geçince ağrı oluyor ama adet ağrısı gibi ağrı kesici yaptıklarında geçti ağrım bebeğimde şuan yanımda değil solunum sıkıntısı vardı her ihtimale karşı yenidoğan yoğunbakımına aldılar sütümü 2 saat aralıkla sağıp veriyorum daha emziremedim maalesef ilk ayağa kalktığınızda ister istemez zorlanıyo insan ama gün içinde 3. Kalkışımda artık desteksiz yürüyebiliyordum inşallah da da iyi olacağız bu arada gazım hemen çıktı