Busra_5461 Sonunda bende bebegime kavustum 39+0 da 3410 dogdu kizim dogumum sezeryan ile gerceklesti 😊
Htccprz Busra_5461 Hayırlı uğurlu olsun canım rabbim sağlıklı güzel bi ömür nasip etsin😍 Benim de Zeynep Elam olucak inşallah yarı adaş kuzucuklarımız🤗