Elvygt56 Kızlar uygulamaya gore 33+5 günlük bugün ultrasona gittim 32+4 dedi ama kilosu 2126gram dedi sizce normal mi yoksa kilosu sanki dediği haftaya gore fazla gözüküyor
yaseminaltintas Elvygt56 Doktorun baktigi aleti tutus sekli bile haftayi degistiriyor bir de 2 hafta geri ve 2 hafta ilerisi normal cok kafaniza takmayin bence kilosu da iyi
symag Elvygt56 son haftalar alıyor zaten. Ben 2600 ile doğum yaptım şişi inince 2.200 olmuştu. Bebek anne baba gibi olur zaten siz minyonsaniz bebek kilolu olmaz pozitif düşün