Selda-Bekmezcii Haftada olup bebeği kanala yerleşen varmı bugun doktor kontrolünde Dr söyledi doğuma azmı kaldı aceba 🤒
guzelanne01_ Selda-Bekmezcii yerleşmesiyle ilgili ne dedi döndümü demek istedi acaba canım dönmesi gereken haftalar ya
efemom_ Selda-Bekmezcii bende 34 haftaligim banada dün doktorum dönmüş bebek dedi baş aşağı pozisyona doğum pozisyonuna geçmiş dedi normal bir durum sanirim
minikpatik Selda-Bekmezcii kanala girdikten ne kadar süre sonra doğurdunuz benimde 32 de girdi kanala tam şuanda 34 haftalığım
Bbbsr Selda-Bekmezcii banada öyle dedi soktor artık inmiş kanala diye ama öyle hemen doğar falan demedi diğer faktörlerde önemli çünkü sancı vs. 36 dayım sancım yok ama suyum azalmış 38 e kdr durdurmak istiyor
yesilkahve minikpatik bence herkeste farklı bir durum, benim ilk oğlum 31 de kanaldaydı ama 40.haftada doğdu 💜 şimdi 33+3 teyim gelecek hafta kontrole gidince öğrenicem bakalım bu kanala girdi mi
minikpatik yesilkahve benim sancı da başlamıştı ilaçla durdurdular da o yüzden merak ettim bide düzenli kasılmalarım oluyor ilaç kullanıyorjm hala ama çok etki ettiğini söyleyemem