Arkadaşlarım sormak istediğim iki şey var, yarın doktorumla da görüşeceğim ama merak ettim bilgisi olan var mı ilk sorum bugün progestanı fitil olarak aldım yarım saat sonra falan çamaşırımda süt kesiği gibi bembeyaz bi şey vardı doğru yerleştiremediğim için mi yoksa progestan böyle bi şey mi? Diğer sorum da şu; bugün kan uyuşmazlığı için iğne oldum yarın tetanoz için sağlık ocağına çağırdılar herhangi bi etkileşim yaratır mı acaba?