Mucizemgeldi doktora gittim bugün, çok normal olduğunu söyledi bebek büyüyor rahim büyüyor baskı yapıyor doğal olarak dedi kötü şeyler okuyup kendini endişelendirme dedi. Magnezyum verdi. Bir de ben çok endişe ettim falan gibi konuşunca toko çekelim bakalım bi de dedi, onda da bişey çıkmadı neyseki. Çok yorma kendini de dedi ayakta çok kalma sık sık dinlen dedi. Benden bilgiler böyle yarın da özele gideceğim onun ne dediğini de yazarım. Moral bozmayalım dirayetli olalım 😌😌