aslibsky Bebeğimizin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendik, uzun zamandır Börühan ismi var aklımızda ama karar veremiyoruz sizce nasıl?
tomurcukannesi Anlamını bilmiyorum ama kulağa kaba geliyor. İlerde okulda dalga geçmeye müsait bir isim. Ben böyle bir risk almazdım
Eslemim34 aslibsky Bian ben mi yanlış okuyorum diye iki defa okudum. Çocuğunuza bu kötülüğü yapmayın bence ilerde isim değişikliğiyle uğraşacak zaman kaybıı💁♀️😂
Felek_Toprak01 Bende pek beqenemedim daha qüzel isimler war pişman olacaqınız çocuqun da beqenmeyeceqi isimleri tercih etmeyin .