9+2 günlük gebeyim dün gece birde kanama başladı ama regl gibi normal kırmızı bir kan degil bebekte sıkıntı olmadıgı ve kalp atışlarının normal seyirde oldugu söylendi kese etrafında kan da yok ilaç verildi bu haftalarda böyle bir sey yasayan var mı nasıl bir yol izlediniz ☹️