Gebe_hanim Link bu doğru mu yaptım bilmiyorum ama anlatıyım da kızlar tuvaletten çıkarken vajinamı sildim ve elime bildiğiniz yumurta gibi yuvarlak şişlik geldi baktığımda aynı böyle vajinamın içinde balon gibi bir şey şişmiş beyazımsı bu ne bilen var mı????
Sedaseriner Gebe_hanim bende var apse olmuş dedi. Rahimdeki Bazı kanallar tıkanırsa oluyormuş. Antibiyotik verdi geçmezse şıringayla çekerim demişti. Antibiyotik kullanmadım geçmedi de. Doğum sonra bi müdahale yaptırmayı düşünüyorum. Hamile kalmadan öncede olmuştu kendiliğinden kayboldu belki Buda kaybolur
Muhkub60 Gebe_hanim bu kadar büyük olmasada bnde de var içeri itebiliyorum çok değişk idrar yaptıktan sonra geliyor elime
Gebe_hanim PervinY o ne demek bir şey olur mu?? Gidicem yarın ama şuan acilde bir şey yapmıyolar zaten ilçedeyim anlamıyolar
PervinY Gebe_hanim Evet acilde bişey yapmazlar doktora randevu alın öyle muayene olun. Kanama ağrı gibi durum yoksa hemen şimdi gitmenize gerek yok yarın gidin bi doktor görsün.
Yagmurmeric Gebe_hanim Bişey olur mu bilemeyiz hiç birimiz ne olduğunu da bilemeyiz tabiki ama gördüğüm derslerden bu görsel i biliyorum sadece . Korkutmak istemem ama rahim sarkması gibi biseyse bebek rahimde ya hani o yüzden tehlikeli olabilir. He gebelikte rahim sarkması oluyor mu normal bı durum mu onu bilmiyorum. Ciddi bı durumsa her yerde bakarlar bence ama siz bilirsiniz tabi
Yagmurmeric Gebe_hanim birisi de varis olabilir demiş mesela onu da ben hiç duymadım öyle bişey de varmış
Gebe_hanim Yagmurmeric benim vajinamda kist vardı sol duvarda mı ne demişti doktorum acaba o büyümüş olabilir mi diye düşünüyorum doktoruma yazdım ama kontrole gel dedi onun dışında bilgi vermedi ona ayrı sinir oldum😔 zaten bide ben ilçede oturuyorum küçük bi yer devlet hastanesi var ama hiç bir şey yapmıyorlar daha önce gittim kan ve idrar testi aldı herşey yolunda dedi yolladı bakmadı bile
Gebe_hanim Yagmurmeric bende ilk defa duyuyorum ama belki başına gelen olmuş görselden anlar diye buraya yazmak istedim
Yagmurmeric Gebe_hanim benim polip vardı mesela 19. Haftada artık disardaydi ben hep görüyodum hep elime geliyodu yürürken falan hep ordaydi yani kaniyofu sürekli sonra o alınıp serklaj yapıldı. Öyle bişey mi acaba kist var falan dediyse o büyüme yapıp dışardan goruncek duruma da gelmiş olabilir. Benim polip 19. Haftada iyice büyümüştü düşün yani üç parmak buyuklugundeydi 8 cm
Bsrcip Gebe_hanim bakmadan bişey diyemez ki. Birsuru sebebi olabilir gereksiz korkutmak da istememistir. Ciddi de olabilir vakit kaybetmeden gidin mutlaka.
Gebe_hanim Yagmurmeric Bende kan ağrı sızı hiç bir şey yok kist demişti aynen belki o büyüme yapmış olabilir bilmiyorum gerçekten şuan korkudan beynim durdu zaten