Benimde fasulyeydi kese erkek olcak bende görmüştüm daha önce burda fasülye kese olursa erkek diye hatta doktorum 17 haftalıkken cinsiyetimizi kız dedi bir ay kızım diye sevdik isim aradık bir dahaki kontrolde bir ay sonra bu bebek erkek dedi fasülye kese doğru çıktı yani hayırlısı olsun sağlıklı olsun en en önemlisi o 🤲🏻