-ALYA- öğlen olcağı için sabah kahvaltı yap demiş olabilir. Benimki sabah 9 daydı 12 den sonra yemek yok ama bişe içebilirsin demişlerdi. sabah 5 den sonra bişe içmek de yoktu, ama sanırım en az 4 saatlik bi açlık olması gerek diye biliyorum. Yine de aklına takılanı sor bence doktora