Ilk postum doğum postu oldu ama çok mutluyum. Sabah 9da ameliyata alındım ve 15 dakikaya bebeğimi aldım, toplam 40 dk içinde de tüm işlemler bitip odama geldim. Harika bir doktorum vardı çok güzel ilgilendi bizimle ❤️ ameliyathaneye alındıktan sonra anestezi uzmanı ignemi yaptı zaten 2 dakika içinde bacaklarım uyuştu. Direkt yatırdılar hiçbir şey hissetmedim asla acı falan hissedilmiyor sadecw biraz cekistirmeler hissediliyor. İki defa çok midem bulandı hemen soruma ilac katıp bulantıyi aniden kestiler. Tansiyon düşmesi oluyor ayrıca hep takip ediyorlar zaten. Sondayi da uyusturduktan sonra taktılar zaten hissetmiyorsun bile. İlk 6 saat yemek içmek yasaktı 6 saatin sonunda yemek yedim şu içtim sonda çıkarıldı ve ayağa kalktım. Evet ayağa kalkma en zor kismiydi ağrıdan ziyade dikiş yerlerinde çokça sizi ve yanma oluyor direkt karşıya bakarak yürüdüm çok zorlamadim kendimi 3-4 defa daha tekrar tekrar kalktım artık eskisi kadar acımıyor ve zorlanmiyorum. Bende çok korkuyordum ama hiç korkunuz olmasın burda okuduklarınızdan kat kat kolay geçiyor merak etmeyin zaten bebisinizi alınca hepsini unutuyorsunuz ❤️