Kızlar doğum yapalı 7 gün oldu. Aklımdan geçen normal doğumdu ama çatı darlığı dendi aslında sezaryen de olmak istiyordum normalden korktuğun için. Velhasıl salı günü sezaryen oldum genel anestezi yapıldı. Çok güzel geçti çok şükür. Fazla acım da olmadı dikişlerim gayet iyi durumda. İlk gün biraz zorluyor ama ağrı kesici vs azalıyor acılar. İkinci gün hafiften yürümeye başladım. Üçüncü gün evime geldim ve normal yaşantıma devam ettim işlerimi yaptım ertesi gün misafir bile ağırladım. Muzdarip olduğum konu emzirme konusu. Göğüslerim çok doldu ve uçları çok acıyor hala geçmedi. Size tavsiyem doğumdan önce kremlere başlayın ve sakın aksatmayın. Sürekli emzirmek gerekiyor iki saatte bir diyorlar ama gücünüz varsa o kadar beklemeyin hem göğüsleriniz alışır hem de bebeğinizin sarılık olma riski düşer. Biz böyle bir problem yaşadık inşallah sizler yaşamazsınız 🙏🏻