Mehtapkaya Yengem ve arkadaşım altınkoza da (ersin bey) doğum yaptı gayet memnunlardı bu yüzden bende 3.çocuğuma hamileyim ersin beyi tercih ettim şuana kadar herşey çok güzel burda bir arkadaş geçen ay doğum yaptı doktoru ersin beydi memnun ve mutluydu ilgisinden 😊