Kelebekl Deletedmom_85 benim eşim de öyle dedi ama verdim çünkü ilk kana geçip sonra idrar a geçiyor beta değeri idrar a geçtiğine göre demekki çoktan kana geçmiş. Ama için nasıl rahat edecekse öyle yap istediğin zaman ver çok mutlu oldum adına ❤️
Deletedmom_85 Kelebekl cumartesi Bi tekrar kaset yaparım inşallah sağlıklıdır ta senin kaç çıktı beta canım
Deletedmom_85 LamiyaCetinkaya 2 yıla yakın oluyordu işte Teşekkür ederim darısı isteyen bekleyen herkese olsun inş sizde istiyordunuz🥹
Deletedmom_85 -MinikveAnnesi- oh nasıl gönlüme şu serpti dualarınız hepimiz kardeş gibi olmuşuz ya iyi ki varsınız canım Allah razı olsun hatırladım seni 🥰
Deletedmom_85 Miracleee aminn amin amin amin Rabbım isteyen bekleyen kimsenin kuxagini boş bırakmasın geciktirmsin kurban olduğum. Çok sagol💕
Mekklc Deletedmom_85 ayyy aynı şeyi yaşamışız bugün ben de test yaptım böyle çıktı rabbim hayırlısını versin baya bebiş varr 😍😍
Deletedmom_85 Mekklc çok şükür sizindemi transferde? Kan ne zaman vereceksiniz,? Sizinde gozunuz aydin😍
Bbetll Deletedmom_85 çok sevindim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. MaşaAllah MaşaAllah 🩷 Allahım bizlere de nasip etsin🩷
Deletedmom_85 Bbetll aminnnnn allahim öğrenince çok ağladım. Çok dua ettim zaten allahim bekleyenleri dağa fazla bekletme diye Allah büyük dualarımız elbet bir gün kabul olacak inşallah. Duaların için çok teşekkür ederim canım
Burnumageliyoduslkmsn Ağlamam normalmi 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 darısı tüm bekleyenlere canımın içi inşallah sağlıkla ilerler alırsın bebisini kucağına çok sevindim ya
Deletedmom_85 Burnumageliyoduslkmsn ay bilmiyorum ya kaç kişi yazmış ağlıyorum diye 🥲 çok teşekkür ediyorum güzel kuzum Allah razı olsun Rabbım isteyen bekleyen herkese versin inşallah
mother2 Deletedmom_85 yaa cok sevindim kizz valla cok mutluyum ne dedim sana haykiracaksin dedim demiii saglikla gelsin minik kuss🥰🥰🥹🥹🥹
Aysel_krdg Deletedmom_85 bizimde 1 yıl olmadı şimdi de 3 kere üst üste kimyasal oldu bakalım inşallah sağlıklı bir gebelik de oluşur bizimde sebepsiz bende aşılama mı yapsam diye düşünüyorum artık
Deletedmom_85 aybarsaybuke hala dualarimdasin hiç bırakmadım ki🥲 kişileri sayarken 3.sirada yer alıyorsun her namazımdan sonra. Kucağına alana kadar dualarimdasin demiştim sana😍
aybarsaybuke Deletedmom_85 oy Allah razı olsun bitanem. Sende inşallah çok güzel anılar yaşayacaksın çok çaba gösterdin rabbim simdi mükafatını vermeye basladı. Hissediyorum cok mutlu ol 🥰
Deletedmom_85 Mutluemos çok teşekkür ederim benim canimmm. Dualarımız kabul oldu çok şükür Allah bin kere razı olsun 🥰🥹
Mutluemos Deletedmom_85 Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah Rabbim mutluluğunu daim etsin
[silindi] Deletedmom_85 keşke hemen soylemeseydin cnm kalp atışıni duyduktan sonra biraz daha geçseydi. Ben de tüp bebek yapmıştım öğrenir öğrenemez herkes duydu . Ve malesef gelişmedi kürtaj oldum. Nazar var yani
Deletedmom_85 Kivircikkuala evet demiştin kuzummm. Allahim senide mujdelendirsin hep dualarimdaydiniz, dualarımda olacaksınız,
Kalbiimde2can Deletedmom_85 hep mutluluktan agla insallah canimm 😍 gelismelerden haberdar et bize 🥰❤️