Merhabalar belki Umut olur sizlere diye 8.haftadan bildiriyorum ☺️2 embriyo transfer edilmişti bana bir haya yaparak 7.gün gittim kan verdim 14 çıktı nasıl sevindik iki gün sonra 38 çıktı tabiki dedik tamm oldu çok sevindik 10.gün bi gittim değerim 40 dünyam başıma yıkıldı öyle üzüldüm ki 6 gün geçti aradan kimyasal dedim nasılsa aç karnına kahveler sigaralar vs vs doktor dedi kan ver değerin ne kadar düşmüş bakalım tekrar tedavi için zaman belirleriz dedi ilk tüp bebek denememdi neyse 6 gün sonunda dediğim gibi eşimle gittik 0 sonucu almak için kanı verdik arada kahve içmeye gittik neyse eşim git sen al sonucu eve geçelim dedi kliniğe girdim kağıdı aldım bir de ne görim 219 değer nasıl yani dedim hemşireye oda anlamadı tabi doktora söyledim 4 gün sonra kan ver dedi verdim yine umutlu değilim tabi dedim kesin birsey var sonuç 1224 doktor tamm dedi sorun yok 5+4 de randevu verdi yani 4 gün sonraya keseyi yolk bağını gördük 6+6 da da kalp atışı ve beneği gördük Şuan 8 haftalık olduk çok şükür ☺️aldığım ders ise erken yaptığım test sonrası çektiğim psikolojik bunalım doktoru dinleyip 12.gün n test yapsam hiçbir sıkıntı yaşamayacaktım belki tavsiye olur hikayem bu arada değerin düşüp çıkması bir embriyonun tutup diğerinin kimyasal olması olabilir dedi doktorum erken test yapmasam kimyasalı görüp kötü günler geçirmeyecektim belki umut ve fikir olur hikayem sevgiler ☺️