Deletedmom_52 Kızlar dün bebeğimin döndüğünü resmen hissettim böyle sağ kasığımda resmen yumrukları vardı bugün de geçtiğimiz günler gibi hissedemedim yumruklarını falan karnımda böyle döndüğü için mi endişeleniyorum yani 36+4 üz
Caglaermis1 Deletedmom_52 bizde kızımla 30 bir haftalık olduk gribim fln olduğu için hareketlerini eskiye göre az hissediyorum ama Bi sorun olduğunu düşünmüyorum sonuçta hareket ediyor
Deletedmom_52 Caglaermis1 evet hareket var ama bizim az kaldı doktorum takip et her zamankinden farklı olmasın azalma olursa haber ver demişti yani hareket ediyor elhamdülillah ama çok güçlü değil