Shuryhn Doktor zaten kondon kan akışına bakıp normal demiştir. Akışta bir sıkıntı olsa beslenemiyor derdi size. Ama içiniz rahat olsun diye bir dahaki rahdevu da bunları dile getirin. Ama halilelik sürecinin her anı değişken zaten endişe edicek bir şey yok☺️