edaaltun Merhaba güzel anneler. Dün sabah sezaryen doğum yaptım. Bebeğimi bir kaç saat sonra kan düşüklüğü sebebiyle küvöze aldılar bugün ben taburcu oldum o kaldı 😢 başından geçen varsa süreç hakkında bilgi verir misiniz 🙏