Marsmelow şöyle söyleyebilirim kendimle alakalı olarak . Biz 1 yıl normal denedik korunmasız gün aşırı olmadı , kontroller yapıldı eşim ve ben tarafında sıkıntı cıkmadı. (İlaçlı rahim filmleri falan sadece 1 adet polip çıktı ama yine gebe kalmama engel değildi yinede aldırdık) . Sonra yumurta takibi yaptık femara ile 6 ay boyunca ee yine olmadı .E bide Ne eşimde ne bende hiçbir sorun yok en son doktorum evde gebe kalma oranınla aşılamada gebe kalma oranın aynı boşuna ne zaman ne para kabı olsun dedi . Doğrudan tüp bebek yaptık 3,5 yıl sonra bu süreçte kafa rahat , hiç düşünme , oluruna bırak yöntemleri ciddi ciddi denedim .transfer ilkinde kimyasal , ikincide tuttu çok şükür . Benim hikayem bu şekilde gercekleşti aşılama denemediğim için hiç pişman değilim.