Yelf pazartesi gittiğimde bebeğimin döndüğünü baş aşağı pozisyonda olduğunu soyledi bende normal doğum olur mu diye sorduğumda da 36 37 haftalarda bütün herşeyi değerlendirip birlikte karar veririz dedi ama sezeryan yanlısı olarak görmüyorum ben kendisini öyle olsaydı rahmimde perde var benim diğer doktorum sezeryan demişti Sümeyye hanımda aynısını söyleye bilirdi