pandasever çok haklısınız anne olmak kolay olmuyor baksanıza bebegimiz için ne kadar tedirgin oluyoruz. Allah kimseye dermansız dert vermesin, hiçbir anneyi çaresiz bırakmasın. Allah sağ salim bebişlerimizi kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin. Eğer hamileyseniz sizede hayırlı sağlıklı doğumlar 🌸💕😇