Perla23 38 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerinin azaldığını hissediyorum gün içinde 10 defadan fazla hareket ediyor ama eskisi gibi değil ve eskiden daha güçlü belirgin hissederdim, 3 gündür daha hafif hissediyorum. Sizlerde de böyle oldu mu anneler
EU__1718 Perla23 benimde öyle olmuştu yeri daraldığı içinmiş.eskisi kadar güçlü değildi hatta derinden böyle kıpırtılarını hissediyordum normal demişti doktorum
Tugceee95 Perla23 36+2 ym aksıne benmkide hala cok hareketli azalmasımı normal harektlı olmasımı bende blmıyorm
SNMK Bn 39+5 haftalığm Bnmde normalde çok hareket etmezdi ama son zamanlarda çok hareketli hangisi daha nrml bnde blmiorm
Perla23 SNMK işte benim durumum da tam tersi normalde çok hareketli hatta dışarıdan çok şaşırarak bakıyorlardı. Ama 3 gündür çok hafif hissediyorum.
EU__1718 Perla23 içinizin rahat etmesi için gidin son haftalar insan daha da korkuyor.bende öyle sürekli elim karnımda vurmasını bekliyordum son haftalar azalmıştı.inşallah bir sorun yoktur iyidir bebişiniz 🙏