Ftm_22 ilkinde 3 senedir bebeğim olmuyor diye aşılama tedavisine başlayacaktik bayrama denk geliyordu doktorum böyle kullan bu ay öbür ay bakarız dedi ve hamile kalmıştım nede olsa olmaz bayrmdan sonraya kaldı dedim ve düşünmedim belki o yüzden oldu.
İkinciye gene olmuyor diye gittim doktor klomen yazmıştı ama ben kullanmadım çalışacağım diye 10 ay ertelemisim sonra kullanmaya karar verdim äslinda yanlışti ama hiç doktora gozukmedim kontrolsüz kullaňdim ve öylece oldu