Subatta bos gebelik nedeniyle kurtaj oldum aradan 4 ay gecti ve hamileyim ilk betam 25 2 gun sonraki 96 cikti normalde bugun olacaktim regl ama ben cumartesi günü kan verdim idrar testinde çıkınca ve dun verdim 2.sini
Meryem ana otu ve bir gebenin günlüğündeki jeli kullandim cok sukur hayalime kavustum darisi bütün isteyenlere insallah