duru1938 selamm kızlar daha önce açılmştı bu post ama hatrlayamıorum.. ben sağlık ocağına gittim doktorun şeker yüklemesi için yönlendirdi neyse ebe son 3 ayki şekerime baktı normal istiosan yaptırabilrsin ddi bnde gerek yoksa yaptırmiyim ddim .. dün doktor randevumda doktorum sordu aşıların şekerin yaptrdın mı diyince ağzımdan evet cıkıverdi.. snra pişman oldum yaptrmak istiorum ama doktoruma yaptrmadıgım şeyi yaptrdım ddiğim için soramıorm 🙈 29+4 üm yaptrsam bugün yarın olur mu bu haftalarda yaptıran oldu mu?
Elfnannesi duru1938 cnm bildiğime göre şeker yüklemesi 24 ile 28 hafta arası oluyo sen 30 haftalık olmuşsun hemen hemen Belki yaptıran vardır ama
KlncA duru1938 azıcık geç olmuş ama gerekli görülen her haftada yapılıyor zaten önemli değil. Kendi doktorumuzdan çekindiyseniz başka doktora gidip şeker yüklemesi yazdırın sıkıntı bi sonuç çıkarsa gösterirsiniz