Sengul-9798 Kızlar bugün kontrolüm vardır 32+1 günlüğüz suyun fazla dedi Dr böyle olupta gününde doğum yapan var mı bı sorun olur mu acaba
Dilaraortacc1 Sengul-9798 şeker ve hamur işini azaltman gerekiyor canım bende öyleydim benim suyum çok çok fazlaydı sadece 2 hafta dikkat ettim işte çikolata vs düzeldi çok şükür
incigul45 Sengul-9798 bi arkadaşımın başına gelmişti bu suyun çok demişti doktoru daha sonra arkadaşımda şeker çıktı insülin kullanmaya başladı suyunun fazlalığını şekerden kaybaklı olabilir demişlerdi bence sende takip et şekerini
Sengul-9798 Dilaraortacc1 tatlı ve hamur işi yapıyor ozaman dimi çok ta tuketmiyorum aslında günde günde 1 çikolata yiyorum hamur işi ile de alakam yok pek
Dilaraortacc1 Sengul-9798 işte mesela bir an abartmissindir o anda yukselmistir benim suyumu karpuz ve çikolata çok yukseltmisti Dr erken doğum olabilir dedi biraz dikkat ettim falan 41. Haftada zorla dogurdum😅
Dilaraortacc1 Sengul-9798 valla öyle oldu 8 9 saat suni ssnci aldim yine gelmedi sıpa şimdi 9 aylık doğunca zaman öyle hızlı geciyorki
Dilaraortacc1 Sengul-9798 yapamadım hiç açılmam olmadı sezaryen oldu 3kg doğdu bebegim son haftalarda hiç kilo almadı vakti de geçince ama doğduktan sonra anne sütüyle baya hızlı kilo aldı
Sengul-9798 Dilaraortacc1 aynen banada diyorlar son haftalarda kilo alımı duruyor diye yine iyi doğmuş sizin bebiş