Busrabulduk- Kızlar 2. Gebeliğim 18 haftalığız ama hiç hareketlerini hissetmiyorum normal bir durum mu ?
Zeynalnaibe Busrabulduk- bende öyleyim sanki birincide daha çabuk hiss etmişdjm şimdi17+4üz ama hiss etmiyorum
Busrabulduk- Zeynalnaibe bi kaç kez hissettim çoğalır zamanla dedim ama çoğalmadı hatta şu sıralar hiç hareket etmiyor 🙇♀️