ilknur_00 Minik kelebeğim büyümüş tam 22+0 detaylı ultrasona girdim herşeyi güzel çok şükür 543 Gr normal dimi yoksa biraz tospis mi 🥰( bu arada tek böbrekliyim böbreğimde stent var )
Nisn23 ilknur_00 Bende 20.hafta da detaylıya girmiştim 460 gramdı. Gelişimi normal demişti doktor. Sizin bebiş de normaldir diye düşünüyorum saglicakla gelsin inşallah 🥰🌸
anneoluyoruuumm16 ilknur_00 suratı belli oluyor mu bu haftalarda detaylida bende 14 haftaligim aşırı merak ediyorum
Stella55 23+1 de benimki 550 gramdı :)) Hiçbir gerilik yok haftasıyla da uyumlu ama iri bir bebek değil minnak tatlı bir kız dedi. Benimki biraz minnak sizinki de biraz tonton olabilir :)) sağlıkla inşallah 🌸
Yazmelegi_ ilknur_00 yemek ile alakası yok sanırsam çünkü ben neler neler yiyorum ama bizimki minnak olcak sanırsam
ilknur_00 Yazmelegi_ bende öyle düşünüyorum yani gerçekten yemek yemek istiyorum ama olmuyor böbrekte sorun çıkardığı için bulantım izin vermiyor çok şükür bebeğim iyi 🥰
Yazmelegi_ ilknur_00 rabbim şifa versin inşallah 🌸 ikinizde sağlıklı olun da hersey bir şekilde halloluyo
Sukran2022 Ayy benim de yarın detaylı ultrason günüm acaba beni. Bebeğim kaç gram oldu yarın tam olarak 21+4 oluyor