Melal Haftada olupta ayakları şişen var mı daha erken değil mi ayak şişmesi için :( yeterince su içmeye çalışıyorum ama oturarak çalışıyorum onun mu etkisi var bilmiyorum
karperisi Melal 30+5 benımde şişiyor. Ama dinlenme halinde geçiyor biraz yürüyünce dışarıya çıkınca oturunca genelde bu hafta başladı
Elzsy2023 Ödem değil. Fazla basmaktan vaya yürümekten, hatta yeni uyanınca el ve ayaklar oluyor benimde. Uzandığınızda ayaklarınızı duvara dikin veya yüksek bir yastık koyun geçiyor
Gunestg 25+5 haftadayız ama benimde çok şişiyor ellerim ayaklarım ödem bile oluştu bende bol bol su tüketiyorum ama fayda etmiyor sanırım🙂