8 haftalık hamileyim aslında zorda bir süreçten geçiyorum. Kanamam var tüp bebekle hamile kaldım kullandığım tonlarca iğne ilaç var. Her şeye ağlıyorum içim çıkana kadar ve çok gerginim kimseye tahammülüm yok susturamıyorum kendimi ağlamaya başladığım zaman bu geçici bir süreç mi benim gibi bunu yaşayan var mı?