Arkadaşlar 35+4 günlük hamileyim bugün kontrolümüz vardı nstde biraz sanci olduğuolduğunu söyledi doktorumuz ama ebe muayene etti açılma yok dedi eve gönderdi eve geldikten 2 saat sonra kanamam oldu lekeleme değil baya baya pıhtı şeklinde kan geldi şuan durdu sizce doğum mu başladı? Korkuyorum…